תיאור
אחראי בקרת מסמכים- לפרויקט תשתיות במרכז
על התפקיד:
להיות אחראי על ניתוב ואחסון כלל מסמכי הפרויקט (מסמכים טכניים, מיילים, מדריכים וכו') לאורך כל מחזור הפרויקט.
להכין מסמכים להערכה ולהפצה תוך שמירה על דיוק ואיכות המסמכים.
לנתב את המסמכים לבעלי התפקידים הרלוונטיים בפרויקט לטובת המשך עבודה וניהול מעקב משימות.
היכרות עם כלל בעלי התפקידים ותחומי אחריותם בפרויקט ותיעול המסמכים לבעלי תפקידים המתאימים, עבודה רבה בסביבת מחשב .
דרישות:
שליטה מלאה בכל יישומי ה OFFICE-
ניסיון בבק אופיס
אנגלית ברמה גבוהה מאוד (כל המסמכים באנגלית)
סדר וארגון ברמה גבוהה
תיעדוף משימות באופן עצמאי
דייקנות וירידה לפרטים.
שעות: א'- ה' (8:00-16:00/17:00)
ניידות - חובה
* משרה מס׳ #450160 מיועדת לגברים ונשים כאחד