פתח תקווה, ישראל

תיאור

לחברה גדולה ומובילה בתחומה, 
דרוש/ה איש/ת רכש אדמיניסטרטיבי/ת  (Back Office):

למשרה מלאה א-ה במרכז הארץ

תחומי אחריות:
* ניתוח, משא ומתן וסקירה של הסכמים חוזיים, תוך הבטחת הכללת תנאים מתאימים להגנה על האינטרסים של החברה.
* אחריות על תהליך הרכש, כולל איתור, מכרזים וניהול חוזים, עבור מתקנים, שירותי ניהול בניינים, בנייה, תיקונים, ריהוט, אבטחת משרדים, ליסינג רכב, ספקי סלולר ועוד.
* מעקב וסקירה אחר התקדמות הסכמים חוזיים ותיאום חידושם, לפי הצורך.
* סקירה ואישור חשבוניות לתשלום ופתרון בעיות קשורות.
* תמיכה ביישום מדיניות רכש ונהלי תפעול/מתקנים סטנדרטיים.
* זיהוי הזדמנויות לשיפור מתמיד.
* בניה ושימור של יחסים חזקים עם ספקים.
* מעקב אחר ביצועי ספקים וטיפול בבעיות משלוח, איכות או שירות.
* ניהול הזמנות רכש עבור אתר ישראל: רכש כללי.
* עבודה צמודה עם בעלי עניין פנימיים להבנת צרכי הרכש שלהם ומתן פתרונות המתואמים עם יעדי הארגון.
* ביצוע מטלות ותפקידים נוספים כפי שיוגדרו.

דרישות:
*  ניסיון של לפחות 1-2 שנים בעבודה באדמיניסטרציית רכש .
* ידע בכלי תוכנה משרדיים (MS Word, Outlook, Google).
* ניסיון ב-Priority/NetSuite.
* מיומנויות בין-אישיות ותקשורת חזקות.
* יכולת לבנות יחסים בין מחלקות, לעבוד בשיתוף פעולה ולנהל קונפליקטים באופן בונה.
* יכולת להישאר זריז/ה ולבצע מספר משימות במקביל בסביבה מהירת קצב.
* יכולת לתעדף משימות/חובות כפי שמוגדרות.
* אוריינטציית שירות גבוהה מאוד.
* ירידה לפרטים ודיוק.
* מיומנויות תקשורת מעולות בעברית ובאנגלית.
 * משרה מס׳ #406867 מיועדת לגברים ונשים כאחד

.

.

.

.