תיאור
**מתאמ/ת שירות לקוחות והזמנות עם ניהול יומן מנכ"ל**
לחברה מעולה בתחום הפארמה דרוש/ה מתאמ/ת הזמנות במחלקת שירות לקוחות.
**התפקיד כולל:**
- **ניהול יומן מנכ"ל**: תיאום וניהול לו"ז בצורה מדויקת ואפקטיבית.
- **קשרי לקוחות**: טיפול בפניות, מתן מענה מקצועי לשאלות והתמודדות עם בקשות של לקוחות.
- **ניהול הזמנות**: פתיחה, מעקב, עדכון וטיפול מלא בהזמנות כולל הפקת חשבוניות וזיכויים.
- **עבודה מול סוכנים**: תיאום משלוחים וניהול הקשר עם צוותי שטח.
**דרישות התפקיד:**
- ניסיון מוכח בתפקידי שירות לקוחות – חובה.
-ניסיון בשירות לקוחות בתחום הלוגיסטיקה- יתרון משמעותי
שליטה מלאה בתוכנת פריוריטי – יתרון משמעותי.
יכולת עבודה עצמאית, תחת לחץ ובסביבה דינמית.
דיוק, אמינות, ותשומת לב לפרטים.
יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש מעולים.
יכולת הבעה בכתב ובעל פה ברמה גבוהה.
תנאים:
משרה מלאה בפ"ת, עם אפשרות לעבודה יום אחד בשבוע מהבית.
הצטרפו אלינו לחברה מובילה ותוססת בתחום הפארמה!
* משרה מס׳ #503588 מיועדת לגברים ונשים כאחד