כפר סבא, ישראל

תיאור

חברה מובילה בתחומה מגייסת רכז/ת פניות הציבור  למשרדי ההנהלה בכפר סבא

תנאים מצוינים הכוללים קרן השתלמות מיום העבודה הראשון

במסגרת התפקיד:
  טיפול בפניות הציבור הכולל מענה בכתב לפניות הלקוחות , ארגוני צרכנים, רשויות מקומיות ,בדיקות מול גורמים רלוונטיים בארגון ומול מערכות המידע לצד טיפול והצפת מגמות.

דרישות:
- ניסיון בשירות
- יכולת ניסוח בע"פ ובכתב ברמה גבוהה
- ידע במחשבים אינטרנט ו- office.
- שירותיות, אדיבות וסבלנות
- יכולת עבודה תחת לחץ


 * משרה מס׳ #363955 מיועדת לגברים ונשים כאחד

.

.

.

.