תיאור
לחברה גלובאלית ותיקה ומובילת שוק בתחום הטכנולוגיות הרפואיות דרוש/ה: מנהל/ת קמפיינים בדיגיטל
מהות העבודה:
- בניית אסטרטגיה דיגיטלית למותג ויישומה
- הקמה ותחזוקה של כלל הנכסים הדיגיטליים-ניהול עמודי סושיאל ויצירת תוכן קריאטיבי וייחודי
- ביסוס נוכחות דיגיטלית חזקה, יציבה ומשמעותית
- ניהול והקמת קמפיינים שיווקיים דיגיטליים - Hands on
- ניהול מערכת מרקטינג אוטומיישן ושליחת דיוורים ללקוחות בהתאם לסגמנטציה
- כתיבת תכנים שיווקיים באוריינטציה דיגיטלית ובהתאם לטרנדים המתחדשים בשוק
- הוצאה לפועל של רעיונות ומסרים שיווקיים בצורה יצירתית ובאיכות
גבוהה
העבודה מתבצעת עבור השוק הישראלי וכוללת עבודה מול צוות השיווק בחברה הגלובאלית.
שעות וימים: א'- ה', 18:00- 09:00.
דרישות:
- תואר ראשון - יתרון
- ניסיון בתפקיד דומה - חובה
- ניסיון ביצירת תוכן בדיגיטל בכלל ובעולמות הסושיאל בפרט (ממומן ואורגני)
- ניסיון בהקמת קמפיינים ממומנים במערכות גוגל + מטה וניהולם בפועל – חובה!
- ניסיון מוכח ביצירת לידים למחלקת המכירות- חובה!
- ניסיון באנליזות שיווקיות ו- CRO- נדרשות מיומנויות אנליטיות
- ניסיון בבניית פאנלים צרכניים ואפיון סגמנטציה של לקוחות
- ניהול והפעלת משפיענים (Influencers) לשם קידום המותג והמוצרים ברשת
- יכולת ניסוח ברמה גבוהה וניסיון ביצירת תכנים שיווקיים- עברית שפת אם ואנגלית ברמה גבוהה
- רקע בעריכת וידאו, אפטר אפקט – יתרון
- הבנה מעמיקה במערכות ביזנס מנג'ר, גוגל אדס וכו'
- שליטה במערכות מרקטינג אוטומיישן-יתרון מובהק למערכת Hubspot
- תכונות אישיות: יכולת עבודה עצמית, יצירתיות, מקצועיות, יסודיות, סדר וארגון, ראש גדול ואחריות אישית
- זמינות לתחילת עבודה מיידית - יתרון משמעותי
* משרה מס׳ #402701 מיועדת לגברים ונשים כאחד