חיפה, ישראל

תיאור

לחברת נדל"ן בינלאומית מובילה, אנו מחפשים מנהל/ת משרד מקצועי/ת עם תעודת הנהלת חשבונות סוג 2, להצטרף לצוות המנצח שלנו במרכז המסחרי בחיפה. אם את/ה בעל/ת ניסיון בתחום, יחסי אנוש מצוינים ורצון להוביל תהליכים משמעותיים, זו ההזדמנות שלך!

מה בתפקיד?
- מענה טלפוני ללקוחות המרכז המסחרי, תוך שמירה על רמת שירות גבוהה.
- ביצוע הנהלת חשבונות לשוכרים במתחם, כולל:
  - הוצאת חיובים עבור שכירות, דמי ניהול, חשמל, אחזקה שילוט, ארנונה שטחים ציבוריים וכו.
  - גיול חובות – מעקב אחר תשלומים והסדרת חובות.
  - הפקת קבלות וחשבוניות ללקוחות.
  - התאמות בנק וקליטת חשבוניות ספקים.
  - תשלומים לספקים באמצעות שיקים והפקדות לבנק.
  - ביצוע פקודות יומן
  - ניהול פדיונות והזנתם במערכת והוצאת חיובים לשוכרים.
  - מעקב על הסכמי שכירות וקבלת בטחונות, כולל הכנת טפסי אישור עסקה להנהלה.
  - הכנת דוחות להנהלה, כולל תקציב שנתי, הכנת תקציב למול ביצוע וכו'.

דרישות התפקיד:
- תעודת מנהל/ת חשבונות סוג 1+2 – חובה! סוג 3 – יתרון.
- לפחות 5 שנות ניסיון בהנהלת חשבונות – חובה!
- ידע וניסיון בעבודה עם תוכנת SAP.
- הכרות עם תוכנות OFFICE – חובה.
- יכולת עבודה מול ספקים ורשויות.
- יחסי אנוש טובים, מוסר עבודה גבוה ועצמאות.
- יכולת לעבוד תחת לחץ ולבצע מספר משימות במקביל.

אם את/ה מחפש/ת מקום שבו תוכלי/תוכל להוביל, להשפיע ולצמוח, שלח/י קורות חיים והצטרף/י אלינו למסע למוצלח!

 * משרה מס׳ #439238 מיועדת לגברים ונשים כאחד

.

.

.

.