תיאור
לחברה ותיקה בתחומה דרש/ה רפרנט/ית גביה והנהלת חשבונות החלפה לחל"ד
תיאור תפקיד:
עבודה שוטפת בתחום הנהלת חשבונות לקוחות – ניהול תיקי לקוחות, מעקב אחר
תשלומים וזיכויים.
גבייה – ביצוע מעקב יומי אחרי חובות לקוחות, הוצאת שיחות גבייה, שליחת תזכורות
תשלום ללקוחות וטיפול בהסדרי תשלומים.
מתן שירות ללקוחות ולסוכני החברה – מענה מקצועי לפניות, סיוע בפתרון בעיות
הקשורות בחשבוניות, זיכויים וחיובים.
התאמות – ביצוע התאמות בנקים ולקוחות, סגירת פערים והתאמה בין דפי בנק לחשבוניות
ומסמכים.
הפקת דוחות – יצירת דוחות חודשיים ושבועיים בהתאם לצרכי החברה, כולל דוחות גבייה,
מעקב חשבוניות פתוחות ודוחות יתרות לקוחות.
דרישות:
תעודה סוג 2
ניסיון קודם בהנהלת חשבונות – חובה.
היכרות עם תוכנת פריוריטי – חובה
ידע ושליטה באקסל – חובה
יחסי אנוש ברמה גבוהה – יכולת עבודה בצוות ומתן שירות מקצועי.
היקף משרה: משרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות בהתאם לצורך
שעות עבודה א-ה , 08:00-17:00.
שכר 9K
* משרה מס׳ #481687 מיועדת לגברים ונשים כאחד