אזור, ישראל

תיאור

*מנהל/ת תיקי לקוחות Account Executive, לצוות המכירות בחברת סטארטאפ* *( קיימת 10 שנים) מובילה באזור (AZUR)* 


מיצבנו את עצמנו בין החברות המובילות בתחומנו ואנו עובדים עם לקוחות גדולים ומובילים בארה"ב. 


חברתנו מפתחת מוצר SaaS B2B ומספקת פתרון מוביל לייעול תהליכי הצעות מחיר והכנסות. עם מותגים מובילים בתעשייה ומוצר הכרחי, אנו עוזרים ללקוחותינו להוביל את עסקיהם לפסגה.


אנו מגייסים מנהל/ת תיקי לקוחות (Account Executive) לצוות המכירות המקצועי שלנו.


כמנהל/ת תיקי לקוחות, תמלא/י תפקיד מפתח ברכישת לקוחות חדשים, באינטראקציה עם ארגוני מכירות אחרים, ובהובלת תהליכי מכירה מא' עד ת'. תהיה לך הזדמנות ייחודית לעזור ללקוחות לשפר את תהליך המכירות שלהם עם פתרון טכנולוגי מוביל בתחום המכירות.


היום-יום שלך יהיה ברובו מול לקוחות, כולל שיחות ופגישות עם בעלי עניין שונים מתעשיות מגוונות, עבודה צמודה עם ה-CRO וסמנכ"ל המכירות, תוך שיתוף פעולה עם כל המחלקות הפנימיות של החברה כדי להישאר המוצר המוביל בשוק.


*האחריות העיקרית שלך:*
• ניהול וגיוס לקוחות פוטנציאליים משלב ההובלה ועד לסגירת העסקה
• הצגה והדגמה ברורה של הצעת הערך שלנו, יצירת התלהבות והתרגשות בקרב לקוחות פוטנציאליים (כולל ביצוע הדגמה)
• טיפוח מערכות יחסים ארוכות טווח עם לקוחות
• תחזוקת תחזית מכירות שבועית והשגת יעדי מכירות רבעוניים


**הכישורים העיקריים הנדרשים:**
• ניסיון מוכח של לפחות 4 שנים בתעשיית ה- B2B SaaS  (חובה) בתפקידי מכירות
• הצלחה מוכחת בהשגת יעדי מכירות
• מיומנויות תקשורת מילולית וכתובה מצוינות (אנגלית כשפת אם)
• שאיפה חזקה ורצון עז להצליח
• מוכוונות יעדים ורעב להצלחה
• ידע וניסיון מצוינים עם פלטפורמות CRM ו-CPQ
• נוחות בעבודה בסביבה דינמית ומהירה עם ניסיון בסטארטאפ
• נוחות במכירה לסגני נשיאים, מנהלים בכירים ומנהלי מכירות, תוך ניווט בין מספר מקבלי החלטות בארגון
• יכולת לשתף פעולה עם מחלקות מרובות ברוח של עבודת צוות
• התאמה לשעות עבודה בארה"ב



 * *לינק להגשת מועמדות* : https://svt.jobs/u/cpfVG

.

.

.

.