תיאור
לחברה הממוקמת בלוד דרוש/ה אחרא/ית ספקים והזמנות רכש תקן זמני החלפה לחל"ד .
במסגרת התפקיד: הקלדת הזמנות רכש, ביצוע רכש "קטן" מול סיטונאים וספקים, מענה לספקים ועוד.
שעות עבודה: א-ה 09:00 עד 18:00 (גמיש מעט)
דרישות התפקיד:
· ידע בפריוריטי- חובה
· ניסיון בעבודה מול ספקים וקבלנים
· ניסיון בגביה
· התנהלות ומתן שירות בסביבה קבלנית : ספקים, קבלנים ומנהלי פרויקטים.
· יחסי אנוש מצוינים, חריצות, דייקנות , ניסיון בסיסי בניהול מו"מ, יכולת הנעה ועבודה עצמאית גישה שירותית.
* משרה מס׳ #381469 מיועדת לגברים ונשים כאחד