תיאור
לחברה ותיקה בתחום חלקי החילוף לרכב ואביזרי רכב דרוש/ה מתאמ/ת מלאי
תיאור התפקיד:
תפעול תהליכי רכש מלאים: ביצוע המלצות רכש מקסימום זמינות במינימום מלאי.
ניהול קשרי ספקים: שמירה על קשרי עבודה שוטפים עם ספקים בארץ ובחו"ל, כולל שליחת מחירי מטרה, בקשות להצעות מחיר, פתרון בעיות, טיפול בתביעות בגין סחורה פגומה וזיכויים.
ניהול נתוני מלאי: הקמה ועדכון שוטף של מק"טים במערכת Priority, מעקב אחר קבלת סחורה רכש מקומי.
תמיכה בתהליכי יבוא ורכש בינלאומיים: עבודה מול ספקים בחו"ל עבודה צמודה מול מחלקת היבוא.
שירות פנים ארגוני: עבודה שוטפת מול מחלקות שונות בחברה לצורך תאום ותמיכה בתהליכים לוגיסטיים ותפעוליים.
דרישות התפקיד:
שליטה מלאה ב-Office: בדגש על Excel (פונקציות מתקדמות) ו-Outlook – חובה.
ניסיון בעבודה עם מערכת Priority-חובה
אנגלית ברמה גבוהה: יכולת לנהל תכתובות מקצועיות ושיחות עם ספקים מחו"ל – חובה.
יכולת עבודה עצמאית: ניהול זמן, ארגון משימות ותעדוף יעיל.
ניסיון בתהליכי רכש ויבוא: יתרון משמעותי למועמדים עם רקע בתחומים אלה.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים: יכולת לתקשר עם גורמים שונים בתוך החברה ומחוצה לה.
"ראש גדול" ומוטיבציה.
אפשרות למשרה א-ה 8:00-15:00
א-ה 8:00-17:00
שכר למשרה מלאה 9000
* משרה מס׳ #458003 מיועדת לגברים ונשים כאחד